Jaarcongres naar 2021 – Algemene Ledenvergadering gaat door

14 april 2020

Vanwege de ontwikkelingen rond het coronavirus heeft de NOB besloten om alle cursussen en bijeenkomsten tot 1 september 2020 te verplaatsen of te annuleren. Dat heeft ook gevolgen voor het jaarcongres van de NOB.

Jaarcongres geannuleerd
In eerste instantie is gekeken naar de mogelijkheid om het congres in het najaar te organiseren. Echter we verwachten dat de focus van onze leden in het najaar op andere taken is gericht. Ook bij het bureau van de NOB en SOB zal het najaar extra druk zijn doordat er veel cursussen en bijeenkomsten van de beroepsopleiding en het permanente educatie programma naar het najaar worden verplaatst. Daarom is besloten om dit jaar geen congres te organiseren. Ook volgend jaar is het thema van het congres ‘Wat is de rol en de verantwoordelijkheid van de belastingadviseur?’ nog steeds actueel. De kans is groot dat dit thema dan weer gekozen wordt, zodat alle voorbereidingen niet voor niets zijn geweest.

Algemene ledenvergadering
We streven er wel naar om de ALV op 25 juni 2020 door te laten gaan. Hoe we dit gaan organiseren hangt af van welke maatregelen rondom het coronavirus nog van kracht zijn. We hopen u hierover snel verder te informeren.

Ondertussen houden we u graag via onze website, nieuwsbrief, magazine en andere wegen op de hoogte van onze activiteiten.